Odkaz na stranku + indexacia

Otázky ohľadne získavania spätných odkazov, ako určiť ich kvalitu a ako ich získať. Sem patria aj ponuky na výmenu odkazov, nákup/predaj odkazov a registrácia do katalógov.

Odkaz na stranku + indexacia

Poslaťod Robert.T v Pia, 16. Máj 2008, 23:18

Dobry vecer.

Som uplny laik co sa tyka webdesignu ako aj SEO. Vytvoril som stranku, ale google mi ju nevie najst. Teda, na siet som ju zavesil len dnes. Vo webmaster tools som uz verifikoval a poslal sitemap...pise mi ze mam pockat par hodin na vysledok. Na tomto fore som vsak cital, ze je este potrebne pridat odkaz na moju stranku, najlepsie na nejaky relevantny web. Stacilo by napisat odkaz na moju stranku napr na tomto (alebo aj na inom) fore? Lebo toto som celkom nepochopil.Za rady dakujem.
Robert.T

PageRank is SEOchat’s view of the importance of this member (0/10)

Re: Odkaz na stranku + indexacia

Poslaťod marvas v Sob, 17. Máj 2008, 07:46

Stačilo by :D:D ale nie je to celkom férové SEO. Radšej vyskúšaj registráciu do katalógov (Zoznam, Centrum, Atlas a tak).
Vo voľnom čase píšem SEO blog s názvom Martin Vasko o SEO.
marvas

PageRank is SEOchat’s view of the importance of this member (2/10)

Poslaťod Robert.T v Sob, 17. Máj 2008, 08:14

Ved prave aj mna napadlo ze spamovat fora odkazom na moj web nie je velmi eticke riesenie. Skusim teda tu registraciu...este jedna hlupa otazka....je to spoplatnene alebo nie? Som totiz uplny beginner, este neviem co a ako funguje. Dakujem
Robert.T

Poslaťod Dmagician v Sob, 17. Máj 2008, 08:24

Sitemap na zaindexovanie funguje aj ked nemas spatny odkaz. Presne ako pisu, treba pockat.
Obrázok užívateľa
Dmagician

PageRank is SEOchat’s view of the importance of this member (5/10)

Poslaťod okuin v Sob, 17. Máj 2008, 08:38

Nesuhlasim, ze ziskavanie spatnych odkazov z for je neferove.. podpis kazdeho clena fora sluzi aj na to, aby si tam odkaz dal a ked pise k veci a zucastnuje sa diskusie, tak v tom nevidim problem ;)
okuin