prosba o info

prosba o info

Poslaťod erichvonm v Štv, 18. Nov 2010, 15:24

Ahojte
Chcem Vás poprosiť o pomoc a vopred sa ospravedlniť lebo som úplný amatér
mám vlastnú stránku ktorú som si dal urobiť, po čase som prišiel na to že z pohladu seo optimalizácie je nafigu a zároveň ma aj iné nedostatky .
Ale k veci , stránku si chcem dat znovu prerobiť , uvažujem o platforme shopsys môžem ja ako bežný uživatel ovplyvňovať optimalizáciu u týchto platforiem ? alebo mi poradíte niečo iné ?
Doposial som používal len PPC reklamu takže základné údaje čo sa týka klučových slov mám odmerané dosť som sa stým, hral.
Môžem aj ja ako prevádzkovateľ stránky vstupovať do kodu stránky ? Aj keď nie som programator rád by som ako prevádzkovatel niektoré veci skušal a testoval čo sa týka optimalizácie
ospravedlnujem sa adminovi ak som dal príspevok do nesprávneho fora

Ďakujem
erichvonm

No PageRank information available

Re: prosba o info

Poslaťod fidelis v Pia, 19. Nov 2010, 10:11

radi by sme vedeli o aku stranku ide budeme tak schopni lepsie sa zorientovat kde su ppripadne nedostatky
a ano urcite ozes upravovat kod kazdy slusny system to umoznuje
Niečo o mne: http://fidelis.pokrm.sk/kto-som, píšem aj osobný blog: http://kohn.blog.sme.sk/
fidelis

PageRank is SEOchat’s view of the importance of this member (6/10)

Poslaťod erichvonm v Pia, 19. Nov 2010, 15:38

knihyovojne.sk
erichvonm

No PageRank information available

Poslaťod tybi v Uto, 23. Nov 2010, 13:56

erichvonm Napísal:Ahojte
Chcem Vás poprosiť o pomoc a vopred sa ospravedlniť lebo som úplný amatér
mám vlastnú stránku ktorú som si dal urobiť, po čase som prišiel na to že z pohladu seo optimalizácie je nafigu a zároveň ma aj iné nedostatky .
Ale k veci , stránku si chcem dat znovu prerobiť , uvažujem o platforme shopsys môžem ja ako bežný uživatel ovplyvňovať optimalizáciu u týchto platforiem ? alebo mi poradíte niečo iné ?