Relevancia spätných odkazov.

Relevancia spätných odkazov.

Poslaťod dodo v Ned, 18. Nov 2012, 17:17

Zaujímala by ma jedna vec. Odkaz v anchor texte napr. PR článku alebo iného plnohodnotného textu má veľkú váhu, to vieme všetci. Na druhej strane odkazy na stránku by sa mali vytvárať takpovediac prirodzene, pretože niekoho web zaujal. Dám jeden príklad. Firma sa venuje napr. plastovým oknám, ako má získať odkaz z relevantného webu? Kto by dal konkurencii odkaz na svoju stránku? Aj keď by sa nejednalo o akýsi priamy spôsob reklamy, nakoľko by bol odkaz v anchor texte. Pôsobil by teda prirodzene, ale predsa, Vy by ste to urobili? Jediný spôsob ako to doriešiť je výmena odkazov z tematických webov napríklad z druhého konca republiky, kde nevzniká konkurenčný boj. Toto však platí iba v niektorých odvetviach podnikania. V internetových službách si to neviem predstaviť. Moja otázka znie, je to vôbec výmena odkazu z tématickej webstránky kde vzhľadom k veľkej vzdialenosti nevzniká konkurenčný boj prínos pre webstránku? Ako sa k tomu postaví Google, keď zdravému človeku je jasné že odkaz na konkurenčnej aj keď tematickej stránke je prinajmenšom divný a dáva priestor na obchodovanie s odkazmi. To pokiaľ viem Google moc rád nemá a skôr si cenný prirodzený odkaz.

Vyjadrite prosím svoj názor na túto problematiku. Počítam, že nie som sám koho tento príklad zaujíma...Ďakujem
dodo
 
No PageRank information available
 
Príspevky: 8
Registrovaný: Str, 08. Feb 2012, 10:57

Re: Relevancia spätných odkazov.

Poslaťod jeriko v Pon, 19. Nov 2012, 12:11

Ahoj

ako má získať odkaz z relevantného webu? Kto by dal konkurencii odkaz na svoju stránku?


Dajme tomu promo akciou či virálnou kampaňou ktorá práve komunikuje daný produkt alebo proste nápad ktorý je zaujímavý. Mnoho bloggerov či sociálno - marketingových ľudí rád zazdiela na svojom facebooku či blogu novinky ktoré stoja za povšimnutie.

- čiže asi najschodnejšia cesta je stať sa odborníkom v danej téme a dávať o tom vedieť. Tým prichádza sociálni efekt, ktorý je už nad google a ide už o to čo je v hlave ľudí. Ide teda o marketing.....
jeriko
 
PageRank is SEOchat’s view of the importance of this member (1/10)
 
Príspevky: 25
Registrovaný: Pon, 04. Júl 2011, 08:20

Re: Relevancia spätných odkazov.

Poslaťod tybi v Uto, 20. Nov 2012, 18:36

Jeriko má pravdu, začni písať blog o tom, ako plastové okná vyberať, na čo si pri tom dávať pozor, uverejni nejaké insider info, na to sa budú získavať odkazy dobre. Čo sa týka tých výmen so vzdialenou konkurenciou, tak v tom nevidím žiadny problém... ak vytvoríte sieť kvalitných webov, ktoré odporúčajú iné firmy v inom kraji, príde mi to úplne v poriadku. Len si dať pozor na to, aby nebol hocikto, ale niekto naozaj dobrý (predpoklad, že potom aj ich web je "dobrý").
Najprv si prečítajte SEO návod od SEOchat.sk
A sledujte SEOchat.sk na Facebooku!
Obrázok užívateľa
tybi
 
PageRank is SEOchat’s view of the importance of this member (10/10)
 
Príspevky: 1201
Registrovaný: Sob, 03. Nov 2007, 17:17
Bydlisko: Limbach


Späť na Optimalizácia pre vyhľadávače

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia