Rozdielne vysledky pre klucove slova Etarget vs Googleaddwo

Rozdielne vysledky pre klucove slova Etarget vs Googleaddwo

Poslaťod joeko v Sob, 15. Jan 2011, 19:51

Dobry den

Chcem sa spytat ci nevie niekto vysvetlit preco su vysledky vo vyhladavani pre klucove slova uplne rozdielne na Etargete a na Google adwords?? Ked kliknem v nastroji pre navrh klucovych slov v Google adwords napr. klucove slovo tipovanie, tak mi ukaze ze miestne vyhladavanie pre toto slovo za mesiac je cca. 400. Ked urobim to iste na Etargete tak sa mi zobrazi az 1300 vyhladavnie denne. Cize za mesiac to pokojne moze byt niekolko tisic vyhladavni podla Etargetu. Cize podla Google je to mesacne cca 800 podla Etargetu je to mesacne cca. 120 000. Su to velke rozdiely a neviem ci ukazuje spolahlivejsie udaje Google alebo Etarget. Dakujem za pomoc.
joeko
 
PageRank is SEOchat’s view of the importance of this member (0/10)
 
Príspevky: 14
Registrovaný: Sob, 15. Jan 2011, 19:47

Re: Rozdielne vysledky pre klucove slova Etarget vs Googleaddwo

Poslaťod tybi v Pia, 21. Jan 2011, 09:09

Asi by som sa riadil podľa toho, kde chceš robiť SEO, či na Etargete alebo na Googli. ;) Ale s odhadmi návštev je to pred spustením webu ťažké a z týchto nástrojov by som sa riadil len vedomím, že niečo je hľadané viac ako niečo iné. Ak na to máš, odporúčam otestovať slová Adwords kampaňou, to je tutovka! ;)
Najprv si prečítajte SEO návod od SEOchat.sk
A sledujte SEOchat.sk na Facebooku!
Obrázok užívateľa
tybi
 
PageRank is SEOchat’s view of the importance of this member (10/10)
 
Príspevky: 1201
Registrovaný: Sob, 03. Nov 2007, 17:17
Bydlisko: Limbach

Re: Rozdielne vysledky pre klucove slova Etarget vs Googleaddwo

Poslaťod pavolmagic v Sob, 22. Jan 2011, 12:43

Nie som si istý, či správne rozumiem otázke. :)
Ale ak áno, tak odpoveď je jednoduchá:
Google AdWrods je postavený na vyhľadávaní, t.j. nástroj na vyhľadávanie kľúčových slov ukáže, približne koľko-krát ľudia vyhľadávajú dané slovo cez vyhľadávač Google.
Etarget je postavený na obsahu (kontextová reklama), t.j. nástroj na vyhľadávanie kľúčových slov ukáže, koľko-krát sa dané slovo objavuje v kontextovej sieti (teda na cca 1,200 slovenských stránkach, na ktorých sme nasadení).

Ale fakt si nie som istý, či sa pýtate na toto. Prípadne napíšte, ktoré (konkrétne) nástroje ste použili. Potom budem vedieť odpovedať presne.

PS: Pracujem pre Etarget.
pavolmagic
 
No PageRank information available
 
Príspevky: 1
Registrovaný: Sob, 22. Jan 2011, 12:38


Späť na Nástroje pre SEM

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia

cron