SEO a vysoká škola

SEO a vysoká škola

Poslaťod nirak11 v Štv, 29. Aug 2013, 11:56

Ahojte, práve končím SŠ a rozhodujem sa kam na vysokú. Vzhľadom na to, že som sa úplnou náhodou dostala k brigáde so SEO a začalo ma to baviť, zaujímalo by ma na ktorej vysokej škole (a aký odbor) by sa dalo práve toto (samozrejme okrem iného) študovať? Aby bolo jasné, som úplny amatér, vôbec neovládam programovanie alebo grafiku, zameriavala som sa iba na ONpage optimalizáciu ako napr. zmena nadpisov, meta description, keywords, H nadpisy, obsahová stránka atď a na OFFpage optimalizáciu - indexovala som stránky alebo písala PR články napríklad. Začalo ma to baviť, chcela by som sa tomu venovať a teda ma zaujíma kde a či vôbec sa to dá študovať alebo či sú možnosťou iba SEO kurzy, či nevyhnutne potrebujem študovať zároveň aj napríklad programovanie a rôzne iné info k tomu.. Ak mi niekto poradí budem veľmi vďačná. Vopred ďakujem :)
nirak11

No PageRank information available

Re: SEO a vysoká škola

Poslaťod nooptions v Pia, 30. Aug 2013, 17:15

nirak11 Napísal:Ahojte, práve končím SŠ a rozhodujem sa kam na vysokú. Vzhľadom na to, že som sa úplnou náhodou dostala k brigáde so SEO a začalo ma to baviť, zaujímalo by ma na ktorej vysokej škole (a aký odbor) by sa dalo práve toto (samozrejme okrem iného) študovať? Aby bolo jasné, som úplny amatér, vôbec neovládam programovanie alebo grafiku, zameriavala som sa iba na ONpage optimalizáciu ako napr. zmena nadpisov, meta description, keywords, H nadpisy, obsahová stránka atď a na OFFpage optimalizáciu - indexovala som stránky alebo písala PR články napríklad. Začalo ma to baviť, chcela by som sa tomu venovať a teda ma zaujíma kde a či vôbec sa to dá študovať alebo či sú možnosťou iba SEO kurzy, či nevyhnutne potrebujem študovať zároveň aj napríklad programovanie a rôzne iné info k tomu.. Ak mi niekto poradí budem veľmi vďačná. Vopred ďakujem :)

otazka bokom: ako si na brigade indexovala stranky? kde najdem taku brigadu.
nooptions