SEO analýza webových stránok - bezplatne!

SEO analýza webových stránok - bezplatne!

Poslaťod Slyvka v Str, 29. Apr 2015, 13:39

Spustili sme bezplatný SEO analyzačný nástroj https://seoceros.com/sk/optimalizacia-vyhladavania, ktorý nájde chyby Vašej webovej stránky. Analyzujte Vašu webovú stránku zadarmo a zistite prečo má Vaša webová stránka tak málo klientov! Ak máte otázku, kontaktujte našich SEO expertov!
Naposledy upravil Slyvka dňa Str, 23. Sep 2015, 09:02, celkovo upravené 2
Slyvka

PageRank is SEOchat’s view of the importance of this member (0/10)

Re: Bezplatná SEO analýza Vašej web stránky!

Poslaťod richman v Pia, 15. Máj 2015, 12:27

Vďaka za link...aj ked som v tejto sfere začiatočník zistil som čo som potreboval...už som múdrejší... :D
richman

No PageRank information available

Poslaťod Max4ex v Pon, 18. Máj 2015, 10:24

Vďaka za link
Max4ex

No PageRank information available

Poslaťod Slyvka v Pon, 08. Jún 2015, 09:26

Teší nás, že sme Vám vedeli pomôcť! :-)
Slyvka

Poslaťod Pavol Navratil v Pon, 08. Jún 2015, 09:44

Ani trocha sa nehanbíte? Zrejme by ste sa v tom Maďarsku mali vrátiť naspäť do školských lavíc! Alebo chcete tvrdiť že toto je ten správny tester?
Ak máte pocit že váš web potrebuje nestranné ohodnotenie, napíšte mi mail lebo súkromnú správu a ja vám váš web skontrolujem.
Obrázok užívateľa
Pavol Navratil

PageRank is SEOchat’s view of the importance of this member (5/10)

Poslaťod Slyvka v Pon, 08. Jún 2015, 10:07

Nechápem! Za čo by sme sa mali hanbiť??? Prečo si myslíte, že viete viac, ako my?
Náš analyzačný nástroj je v štádiu vývoja, neustále pracujeme na jeho vylepšení.
A pán Navrátil, ocenila by som, keby ste nie pod mojimi príspevkami reklamovali Vašu činnosť!
Ďakujem za pochopenie!
Slyvka

Poslaťod Pavol Navratil v Pon, 08. Jún 2015, 11:00