Spätné odkazy - mám ich dosť

Otázky ohľadne získavania spätných odkazov, ako určiť ich kvalitu a ako ich získať. Sem patria aj ponuky na výmenu odkazov, nákup/predaj odkazov a registrácia do katalógov.

Spätné odkazy - mám ich dosť

Poslaťod Matesko v Pon, 01. Mar 2010, 20:44

Zdravím všetkých borcov. Už týždeň študujem túto stránku a iné ,ale som s toho všetkého blbec úplny antitalent . Pre zlepšenie vo vyhladávači google som urobil toto (to čo som vedel a pochopil) - popísal nadpisy , nejaké tie H1 , snažil sa klúčové slová zakomponovať do stránky a do nadpisov kategorií , snažil sa aby stránka obsahovala dosť textu k téme môjmu obchodu, zaregistrovať do všetkých možných katalógov. Keď zadám ozdobné vankúše zobrazí ma na prvej stránke lenže ja potrebujem aby ma zobrazilo pri zadaní slov bytový textil a to ma zobrazí na ani neviem ktorej. Čo mám ešte urobiť ? Idem skúsiť etarget ale to mi pripadá len chvílkové , no kým sa neminú peniaze či kredit . Díky za polopatickú radu :-) web: http://www.matesko.sk
Matesko

No PageRank information available

Re: Spätné odkazy - mám ich dosť

Poslaťod Ján Januška v Uto, 02. Mar 2010, 14:15

Za týždeň sa výsledky sotva prejavia. Google tvoju úvodnú stránku naposledy preindexoval 16.2. (aspoň také údaje uvádza). No aj keď zmeny zaznamená, nedajú sa čakať veľké divy.

Dosť veľký problém je už pri poskytovateľovi eshopu (Webareal). Jeden klient má (zatiaľ) na tomto systéme eshop, ale ten je doslova "SEO nepriateľský". Šablóna neobsahuje žiadne nadpisy, chýbajú niektoré popisky obrázkov, atď... Dokonca tam vzniká neskutočné množstvo duplicitného obsahu, je tam ešte aj nejaká chyba, ktorá pravdepodobne vytvára nekonečné množstvo indexovateľných duplicít. Analyzér nameral viac ako 40 000 podstránok a stále pribúdali nové, pričom eshop obsahuje len pár stoviek produktov.
Takže najlepšie bude, ak zmeníš dodávateľa obchodu a presmeruješ staré URL adresy (aspoň časť z nich) na nové.