Tvorba webu - lacno

Tvorba webu - lacno

Poslaťod Bbulet v Štv, 09. Júl 2009, 19:42

Zdravím, som študent a rád by som si niečo cez leto privyrobil, spravím vám design webu a nakodujem ho + vám môžem naprogramovať administračný systém. Ak máte záujem kontaktujte ma, extra nízke ceny! Referencie pošlem mailom alebo po ICQ

Ovládam: (X)HTML, CSS, PHP, MYSQL, JS, AJAX

Kontakt:
email: slahe(zavinac)azet.sk
Bbulet

No PageRank information available

Re: Tvorba webu - lacno

Poslaťod Dmagician v Štv, 09. Júl 2009, 22:22

na mňa "referencie pošlem na vyžiadanie.. a kontaktujte ma" pôsobia odradzujúco

treba spraviť stránku s referenciami kde si človek pohodlne pozrie čo viete bez toho aby sa s vami musel vybavovať a "drankať" informácie. pochybujem že normálny človek sa bude unúvať vybavovať sa s nejakým študentom na ICQ a preklepávať si ho, či je preňho dosť dobrý.
Dmagician

Poslaťod lukas v Pia, 10. Júl 2009, 10:14

Najhorsie podla mna je to, ze taky ludia beru webdeveloperom pracu pretoze robia webstranky naozaj za par korun a potom bezny Slovak si mysli, ze web stoji 500 korun a ze hosting moze mat zadarmo na super domene *.wz.cz :-D
lukas

No PageRank information available

Poslaťod Dmagician v Pia, 10. Júl 2009, 10:26

lukas to neriesim, nech si robí každý čo chce. ak je v niečom študák dobrý a má prístupnú hodinovú sadzbu tak niečo naňho outsourcuješ a ušetrený čas môžeš venovať niečomu čo má pre teba väčšiu hodnotu/prioritu. V určitom období života som si uvedomil, že vlastne veľa z tých vecí čo robím nenávidím, a práve vtedy prichádza narad vyžitie možností trhu.. sú ľudia čo urobia časť tvojej práce za zlomok tvojej ceny, niečo sa zároveň od teba naučia, takže to môže byť obojstranne prínosné.